WTVY - Entertainment - Misc

Dan Rather Lawsuit

NEW YORK (AP) - An appeals court has dismissed Dan Rather's $70 million breach of contract lawsuit against CBS Corp.

Rather sued CBS and its top executives in 2007. He claims they removed him from his "CBS Evening News" anchor post after controversy over a report about President George W. Bush's military
service.

A state court ruled unanimously Tuesday that the lawsuit should be dismissed.

Rather's lawyer, Martin Gold, says he is disappointed and will ask the state's Court of Appeals to review the decision.

A CBS spokesman says the decision pleases the network.

(Copyright 2009 by The Associated Press. All Rights Reserved.)


Comments are posted from viewers like you and do not always reflect the views of this station.
powered by Disqus
WTVY-TV 285 N Foster Street Dothan, AL 36303 334-792-3195
Gray Television, Inc. - Copyright © 2002-2014 - Designed by Gray Digital Media - Powered by Clickability 62674377 - wtvy.com/a?a=62674377